گرافیک

گرافیک

گرافیک

گرافیک

پیوندهای طراحی سریع و سریع آرم

اگر شرکت شما به یک طراحی لوگو جدید احتیاج دارد، احتمالا گزینه های خود را مورد بررسی قرار می دهید. آیا شما به دنبال یک نشان واره کاملا متفاوت هستید یا طراحی لوگو را که قبلا دراختیار داشته اید، تغییر دهید؟ در هر صورت، ممکن است مورد سؤال قرار بگیرید :؟ چه چیزی باعث ایجاد یک طراحی آرم عالی می شود و چگونه می توانید یک آرم طراحی کنید که جوهر یک محصول، شخص یا مارک را به خود جلب کند؟

ما در اینجا هستیم تا به تمام سؤالات سوزناک شما در مورد طراحی آرم پاسخ دهیم، و حتی بهترین ابزار طراحی لوگو را نیز در اینجا جمع کرده ایم تا به شما کمک کند حتی بیشتر. برای پرش به بخشی که به آن علاقه دارید از لینک های استفاده از خدمات

اگر به دنبال طراحی سایت باشید ، می توانید با استفاده از وسایل نقلیه ، بتوانید از آن استفاده کنید ،

پیوندهای طراحی سریع و سریع آرم

1. طراحی ساز آرم

2. 10 قانون طلایی طراحی آرم

3. بررسی و بازارژی آرم

4- تایپوگرافی در طراحی آرم

5- شکل و نمادگرایی در آرم ها

6. تئوری رنگ در طراحی آرم

7. با استفاده از طرح آرم خود را

چرا طراحی لوگو مهم است؟

هر طراح با ارزش نمک خود می تواند یک آرم مناسب برای اهداف ایجاد کند، اما برای تسلط کامل بر تمام جنبه های این کار زمان لازم است. البته طراحی لوگو فقط یک زیر مجموعه کوچک از برندسازی است، اما آرم یا مارک مارک محور اکثر طرح همه با استفاده از منابع است و همه ما می دانیم که بتواند از هویت جدیدی برخوردار باشد و آن را بیشتر بخواهد.

اگر می توانید با دیدن این کار خود به بهترین نتیجه برسید ، به همین دلیل است که می توانید طرح های آرم تایر را انتخاب کنید

تولید سازندگان لوگو

یک برنامه طراحی لوگو قصد ایجاد شاهکار برندسازی را ندارد - اما شما این را می دانید برخی از افراد به سادگی به دنبال یک آرم سریع و ارزان هستند که نشان دهنده نام تجاری راه اندازی آنها باشد تا اینکه به اندازه کافی گسترش یابد تا شایستگی یک. هویت کامل از این که توسط یکی از طراحان یا آژانس های فنی حرفه ای و ارائه شده بتواند ارائه شود

از طرف دیگر، اگر تصویرگر دارید، در اینجا نحوه طراحی آرم در ایلوستریتور آورده شده است. یا اگر فقط فتوشاپ دارید، در اینجا نحوه ساختن آرم در فتوشاپ آورده شده است (توجه داشته باشید که تصویرگر معمولا برای ایجاد آرم ترجیح داده می شود) .

01. بوم

ابزار طراحی آرم بوم

Canva یک برنامه چند استعدادی است

Canva یک مجموعه کامل، طراحی گرافیکی مبتنی بر مرورگر است که چنین اتفاقی می افتد که حاوی یک ابزار طراحی لوگو عالی است. خوب، این قابلیت های طراحی ادوبی کریتیو ابر را ارائه نمی دهد، اما سادگی Canva، انواع ابزارهای مفید و دارایی های یادگیری الهام بخش آن را راهی عالی برای طراحی برندسازی شما می کند. اگر از عناصر تصویر و طراحی خود در Canva استفاده می کنید، ایجاد آرم رایگان است. اگر اینطور نیست، عناصر طراحی از 1 دلار هزینه دارند.

02. TailorBrands

ابزار طراحی آرم TailorBrands

TailorBrands کیفیت ارزیابی بیشتری دارد اما در این صورت نیز ممکن است در اختیار شما قرار گیرد

TailorBrands نه تنها با یک نرم افزار مبتنی بر مرورگر خود، نه تنها طراحی آرم بلکه یک بسته کامل مارک تجاری را وعده می دهد این ابزار برای استفاده ساده است و هیچ آرم از پیش ساخته ندارد - در عوض، این پلت فرم توسط AI طراحی شده است تا یک آرم منحصر به فرد برای هر کاربر طراحی کند. هزینه ای در اینجا وجود دارد، اما در مقایسه با استخدام یک آژانس، کمبود هزینه ای دارد و از بسته ی پویا لوگو در ماه 3.99 دلار در ماه شروع می شود و برای بسته کامل حق بیمه در ماه به 99/15 مجازات می شود.

03. هچنده

ابزار طراحی لوگو جذاب

Hatchful یک تولیدکننده طراحی آرم است

Hatchful یک ژنراتور آرم مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می دهد لوگوی خود را از صدها قالب، نماد و ترکیب رنگ تنظیم کنید. شما می توانید تغییرات آرم را امتحان کنید و یک آرم یک نوع ایجاد کنید که برای هر مشاغلی که داشته باشید عالی است، و تولید کننده آرم برای استفاده آنقدر ساده است که در مدت چند دقیقه متخصص می شوید. آرم تولید شده برای همه سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی اندازه شماست، شما یک طراحی مورد علاقه را به خود جلب می کنید، و تمام اگر بتوانید حد مجاز خود را داشته باشید ، می توانید با اجازه خود اجازه دهید.

04. لوگوشی

ابزار طراحی لوگو logoshi

Logoshi هیچ اتهامی را مشاهده کنید مگر می توانید از آرم خود راضی کنید

Logoshi ابزاری فوق العاده ساده است که کمی وب 1.0 به نظر می رسد اما طرح های ساده و دلپذیری را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد (قیمت ها از 5 دلار شروع می شوند). این نسخه از مربع، شفاف و خرد شده آرم شما با استفاده از این امکان ، می توانیم بتوانیم از آن استفاده کنیم ،

05. Ucraft

Ucraft احتمالا به عنوان سازنده وب سایت شناخته می شود، اما در بین ابزارهای وب مبتنی بر مرورگر، یک سازنده آرم عالی پیدا خواهید کرد همچنین کاملا رایگان است این طرح ها با تمام حساب های اصلی اجتماعی سازگار هستند: .. اینستاگرام، فیس بوک، پینترست ، لینکدین یا شاهد Twitch ، و می توان آن را برای انتشار PNG یا یک پیام SVG بارگیری یای ها

10 قانون طلایی دیوید آیری در طراحی لوگو

وقتی به شخصی فکر می کنید که زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است، تقریبا مطمئن است که می توانید تصویر او را شبیه کنید. و بنابراین با مارک هایی است که اغلب از آنها خریداری می کنیم. ما می توانیم به راحتی و با فکر در استفاده از تجربیات خود با محصول ، شرکت یا خدمات ، آرم را تصور می کند.

در جایی که فقط تعداد معدودی از شرکتها در یک بازار یا مکان خاص فعالیت می کردند، اکنون ممکن است صدها نفر، شاید هزاران نفر، همه برای جلب توجه رقابت کنند، همه می خواهند در ابتدا به آنها نگاه کنیم. این امر باعث افزایش نیاز بیشتر مارک ها به محاکمه بصری برای تمایز خود می توانید تا با رقبایی دقیق نگیرند.

این تمایز از طریق طراحی هویت برند حاصل می شود - طیف وسیعی از عناصر که همه با هم کار می کنند تا تصویری متمایز در ذهن ما ایجاد شود بسته به شرکت، هویت می تواند شامل لباس، گرافیک وسیله نقلیه، کارت ویزیت، بسته بندی محصول ، سبک عکاسی ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و یک قشر از سایر موارد مجاز ، اجرای به وننتاا

وقتی به چیزی نگاه می کنیم، اول نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل می بینیم، رنگ را می بینیم، و اگر کافی است توجه ما را به خود جلب کند، آن را خواهیم خواند

دیوید آیری

یادآوری این نکته مهم است که وقتی به چیزی می پردازیم، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل می بینیم، رنگ را می بینیم، و اگر کافی است توجه ما را به خود جلب کند، آن را خواهیم خواند. بنابراین در هر به عنوان مثال ، با مشاهده نظر از شرکت ، عنصر مجازی در تصویر تصویر ، ارم است.

وظیفه ما به عنوان طراح این است که جوهر یک نام تجاری را به شکل و رنگی که به احتمال زیاد تحمل می کند، بچسبانیم، زیرا ظاهر بصری نقش اساسی در ایجاد ارتباط در مغز ما بین آنچه را که تجربه می کنیم و چه کسی آن را با استفاده از امکانات جهادی ، شرکت خدمات مالی (مارک تجاری) ، امکان پذیر است.

01. با توجه به انجام این کار

طراحی لوگو: پایه و اساس را تغییر دهید

آرم بهتر دید مرسدس و وول مارک برای شرکت های اطلاعاتی به دارایی های بی هدف تغییر یافته اند

یکی از جالب ترین قسمت های طراح بودن این است که شما با هر پروژه جدید می توانید چیزهای جدید یاد بگیرید. هر مشتری متفاوت است و حتی در همان حرفه، افراد کارهای مختلفی را به روش های مختلف انجام می دهند.

برای اینکه سهولت در دستیابی به ایده خود در مورد توافق حاصل شود، باید از همان ابتدا از مشتری خود سؤالات درست بپرسید: چرا اینجا هستید چه کاری انجام می دهید و چگونه این کار را انجام می دهید چه چیزی شما را متفاوت می کند. برای چه چیزی بهتر است؟

ممکن است این سؤالات کاملا ساده به نظر برسد، اما برای پاسخ دادن به آنها چالش برانگیز است و منجر به سوالات بیشتر در مورد مشاغل مشتریان شما می شود. آنچه در این مرحله از پروژه کشف می کنید به تعیین قوی ترین جهت ممکن در طراحی کمک قانون کرد.

02. طرح خود را گنجیک

طراحی لوگو: طرح گرافیکی خود را گنجیک

برنامه های طلسم های فایرفاکس از مارتین ریجون ، که توسط وولف ارائه شده است

استفاده از یک اسکچ پد فرصتی برای آرامش چشم ما از درخشش پیکسل های روشن است که تمایل دارند بر زندگی ما حاکم شوند. اما مهمتر از همه، ضبط ایده های مختلف در طراحی زمانی که دستگاه دیجیتالی بین دست و مغز ما وجود نداشته باشد می تواند بسیار سریعتر باشد. بنابراین اگر در شب با ایده ای بیدار شوید که نمی خواهید از دست بدهید، قلم و کاغذ در بستر شما راه ایده آل برای به یاد آوردن است. طرح بندی همچنین ساده تر کردن شکل هایی که می خواهید آنها را آسان تر کلیک کنید -در حال حاضر این است که می توانید با کمک بودجه خود علامت های خود را بعداً رقم بزنید (برای مشاوره بیشتر درمورد برنامه ا مراجعه کنید).

هنگامی که شما ایده های طراحی را برای مشتریان شرح می دهید، قبل از دیجیتال کردن یک مارک، به اشتراک گذاری یک یا دو طرح می تواند کمک کند، و تصور نتیجه را بدون حواس پرتی از نوع و رنگ ها برای آنها راحت تر می کند با این حال ، بیش از حد به تقسیم بندی شده است.

03. به صورت سیاه و سفید

طراحی لوگو: به صورت رنگ سیاه و سفید

صاحبنظر آرم اپل در مدت سالیان متمادی اصلاح شده ، اما شبح ماندگار است

ترک رنگ تا نزدیک به آخر، به شما کمک می کند تا توجه خود را بر اساس اصول ایده تمرکز کنید تا چیزی که تغییر آن بسیار ساده تر است. با استفاده از یک پالت جالب، یک ایده ضعیف نجات نمی یابد، در حالی که یک اگر بخواهید به رنگهای خوب توجه داشته باشید ، نمادی از این تصویر است

قبل از بازدید قلم روی هر پروژه طراحی آرم جدید، تحقیقات کاملی ضروری است. در اینجا پنج نکته طراحی لوگو برای میخ زدن در این مرحله اول مهم این فرآیند ارائه شده است.

01. می توانید خودتان را ببینید

طراحی لوگو آنلاین : اپل

در مدت زمان 80 بخش محصورات وضعیت راز یک چاقوی داغ از رهبری کره یا از بین برد و از زات

قبل از شروع کار حتی با طراحی مفهوم آرم، اطمینان حاصل کنید که در مورد بازار هدف خود بطور کامل تحقیق می کنید. مشتری شما باید برای شروع کار برخی از اطلاعات در مورد رقبا را ارائه دهد.

تمام آرم ها را در مجموعه رقابتی خود مقایسه کنید. این تحقیق ممکن است به خوبی برخی از کنوانسیون های تجاری نام تجاری در آن بخش را نشان دهد و این ممکن است گاهی با بازی در انجمن های بصری آشنا به روند شما کمک کند.

با استفاده از طرح های معتبر در جهان ، به عنوان خاص از ننها برجسته می توان تعریف کرد

منبع: 

https://canvas.yc.edu/eportfolios/845/Home/Nehshan

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1373/Home/rivalarm

https://canvas.okstate.edu/eportfolios/374/Home/logoid

http://www.ucdenver.edu/about/departments/InstitutionalResearch/Surveys/Lists/SurveyCalendarList/DispForm.aspx?ID=2105

http://moglen.law.columbia.edu/twiki/bin/view/Main/ValiGholami-Logo

https://medium.com/@amozeshpho/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%AC-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF-ac52125b6aa9

https://cyber.harvard.edu/difficultproblems/Talk:About_Design

https://mojde276.persianblog.ir/OQpamnnNGysyvgRor0J9-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF

https://learning.cmu.edu/eportfolios/1448/Home/Logo_design_create_a_custom_logo_with

https://blogdev.ilearn.marist.edu/web/javad2man/home/-/blogs/1986862

https://dcds.instructure.com/eportfolios/66/Home/Logo_design

https://serc.carleton.edu/person/142755.html

https://telegra.ph/%DB%8C%DA%A9-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%AF-02-19

https://sepidnew.blogsky.com/1398/12/06/post-1/

https://cutt.ly/Dr3oI2R

https://clck.ru/MD8xY

https://bit.ly/2vZpNSF

https://is.gd/GXAtmG

bit-urls.com/6k4a6

https://tini.to/0dg

https://tini.to/M13

https://tini.to/IFA

bit-urls.com/uA6Gy

https://tini.to/CGC

https://tini.to/BG3

https://tini.to/F4a

https://tini.to/SbE

https://tini.to/L31

https://tini.to/5wy

https://tini.to/ua7

split.to/VCIbDm8

http://urlqs.com/qaIPJ

https://rb.gy/7zxu8v

https://u.to/UKSUFw

https://hideuri.com/1lNLke

https://cutt.us/vBiks

https://v.ht/K0SsW

http://bit.do/fwVvg

https://shortest.link/0q7Y9

http://psce.pw/PQUWG

https://tinyurl.com/s4ryg9p

urlshortener.at/sIP13

https://urlz.vip/fEt7g

http://byrl.me/vTjpsp

https://bitly.li/n3S7g

https://rel.ink/9MvYXg

urlfy.cc/JxL

https://kutt.it/NpTb6a

https://lnk.cm/nEIHN7

http://gilanmedia.rozblog.com/post/38

http://gilanmedia.rozblog.com/post/20

http://gilanmedia.rozblog.com/post/1

http://gilanmedia.rozblog.com/post/36

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد